12.2 C
Athens
23 November - 2024

Το νέο Mazda2 ξεχωρίζει για την ανεπιτήδευτη κομψότητα και το στιλ του

Must read

Το νέο Mazda2 είναι μικρό και ευέλικτο και κατορθώνει να αιχμαλωτίζει το βλέμμα από την πρώτη στιγμή, χάρη στην ανεπιτήδευτη κομψότητα και το στιλ του. Η έκδοση «Homura» που στα ιαπωνικά σημαίνει φωτιά, διαθέτει εντυπωσιακές νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και σίγουρα γίνεται ένα από τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στυλιστικά στην κατηγορία.

Διατηρώντας ίδια τα βασικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του, υπάρχει ανανέωση στην κυψελωτή μάσκα, στα νέα φωτιστικά σώματα, έχει αλλάξει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, υπάρχουν εντυπωσιακές νέες μαύρες ζάντες 16” που είναι σαν να βγάζουν σπίθες, έχουν σχεδιαστεί νέοι μαύροι καθρέπτες, υπάρχει μια μαύρη κεραία σε σχήμα πτερυγίου καρχαρία, ενώ στο πίσω μέρος διακρίνονται τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που του δίνουν πλάτος και υπόσταση, ενώ η αεροτομή φέρει πάνω της το μεσαίο stop.

Το μικρό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας κατάφερε να πετύχει και στον τομέα της οικονομίας καυσίμου. Διαθέτοντας κλασικό ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα 1500 κ εκ με υψηλή συμπίεση (15:1) και απόδοση 90 ίππων καταφέρνει να ρίξει αρκετά την κατανάλωση. Ο ατμοσφαιρικός νέας γενιάς SkyActiv-G βενζινοκινητήρας, μπορεί να φαίνεται σε κάποιους ξεπερασμένος, λόγω της σχετικά χαμηλής απόδοσης ισχύος, όμως στην πράξη αποδεικνύεται δυνατός και σβέλτος και μπορεί να κινήσει υποδειγματικά το μοντέλο, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, χαρίζοντάς του παράλληλα και καλές επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 177 χλμ/ώρα, ενώ από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 12,1 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ποιοτικά υλικά και η απλότητα που χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια την ιαπωνική εταιρεία. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η απαραίτητη οθόνη πολυμέσων, η οποία είναι αφής μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχουν πολλές στυλιστικές λεπτομέρειες, όπως το κόκκινο χρώμα στους αεραγωγούς, το κόκκινο χρώμα στις ραφές των καθισμάτων και τύπου κάρμπον πλαστικό μπροστά από τον συνοδηγό. Τα καθίσματα είναι απλά, εργονομικά και προσφέρουν άνεση και καλή πλευρική στήριξη.

Σε αυτή την γενιά Mazda2 το θέμα του θορύβου και των κραδασμών έχει βελτιωθεί αισθητά. Η μεγάλου πάχους επένδυση της οροφής, η χρήση χείλους στεγανοποίησης στις πίσω πόρτες και το υλικό απόσβεσης κραδασμών στο εσωτερικό των θόλων των πίσω τροχών μεγιστοποιούν την απορρόφηση του ήχου. Οι βελτιώσεις στα αμορτισέρ και τα εξελιγμένα νέα ελαστικά βοηθούν στην καλή ποιότητα κύλισης, μειώνοντας τους κραδασμούς από την επιφάνεια του δρόμου.

Με διαστάσεις 4,07μ στο μήκος, με 1,69μ στο πλάτος και 1,49μ στο ύψος, προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ μικρός μπορεί να θεωρηθεί ο αποθηκευτικός χώρος που είναι μόλις 250 λίτρα, ενώ διαθέτει κιτ επισκευής.

Στα πίσω καθίσματα οι επιβάτες μπορούν να έχουν άνεση στην μετακίνηση, ενώ αν χρειαστεί να καθίσει και τρίτος, τότε αυτός θα έχει ανάμεσά του ένα ψηλό τούνελ και υπερυψωμένη θέση που θα εμποδίζει τον οδηγό να δει από τον καθρέπτη τον χώρο πίσω από αυτοκίνητο. Απουσιάζει επίσης και ο αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες.

Στην πράξη διανύσαμε πάνω από 500 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ. Αυτό σημαίνει ότι πετύχαμε μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα, με τα περισσότερα να γίνονται εκτός πόλης. Η κατανάλωση σε σφικτή κίνηση και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος ήταν 6,4 λίτρα/100χλμ, ενώ στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση έπεσε στα 5 λίτρα για τα 100χλμ. Ζωηρός από τις χαμηλές στροφές είναι ο κινητήρας, που παρουσιάζει ελαστικότητα και δεν χρειάζεται συνεχή αλλαγή ταχυτήτων. Στο ταξίδι τηρώντας τα όρια του αυτοκινητόδρομου διαπιστώνεις ότι έχεις να κάνει ένα καλοστημένο μοντέλο που παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης με χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και πρόγραμμα σπορ που ουσιαστικά αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα. Εχει σφικτό τιμόνι, σφικτή ανάρτηση και προσφέρει σιγουριά σε υψηλές ταχύτητες. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με καλά φρένα, αφού από τα 100χλμ/ώρα χρειαστήκαμε 34,1 μέτρα για να ακινητοποιήσουμε το όχημα. Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν το Homura και στοιχίζει 20.162 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση e motion ξεκινάει από τα 14862 ευρώ.

- Advertisement -spot_img

More articles

Latest article