Το είχε ανακοινώσει πριν λίγες ημέρες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την πρόσφατη προεκλογική επίσκεψή του στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου επιβιβάστηκε σε συρμό για δοκιμαστική διαδρομή προς το αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Πλέον, για “δικαίωση” κάνει λόγο το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, καθώς η “Αττικό Μετρό” αλλάζει όνομα. Γίνεται “Ελληνικό Μετρό”, αφού πλέον (θα) υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη κι όχι μόνο στην Αττική.
Όπως αναφέρει το athenstransport, η μετονομασία της εταιρείας αποτελούσε μακροχρόνιο αίτημα των φορέων της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι δεν έβλεπαν με… καλό μάτι το γεγονός ότι την επίβλεψη του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει ένας φορέας με όνομα που παραπέμπει στην πρωτεύουσα.
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης εξέδωσε μάλιστα ανακοίνωση με την οποία εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μετονομασία της εταιρείας:
“Μία εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης συνιστά η ολοκλήρωση του έργου του Μετρό και η χθεσινή δοκιμαστική λειτουργία παρόντος του Πρωθυπουργού.
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης εκφράζει τη μεγάλη ικανοποίηση του για το αίσιο τέλος στην πολύχρονη διαδικασία υλοποίησης του έργου και παράλληλα επισημαίνει πως είναι απαραίτητο να περατωθεί και το έργο της επέκτασης της Καλαμαριάς, αλλά και να δρομολογηθούν οι επεκτάσεις του Μετρό προς τα δυτικά” αναφέρει σχετικά η ανακοίνωση του ΕΒΕΘ που συμπληρώνει:
“Η λειτουργία του Μετρό θα αποτελέσει ένα γεγονός μείζονος σημασίας στην ιστορία της Θεσσαλονίκης με ευρύτερες αναπτυξιακές και κοινωνικές θετικές προεκτάσεις.
Την ίδια στιγμή η υιοθέτηση από την κυβέρνηση της μετονομασίας του Μετρό από Αττικό Μετρό σε Ελληνικό Μετρό ανταποκρίνεται στο κοινό αίσθημα των πολιτών της Θεσσαλονίκης και αποτελεί δικαίωση για το ΕΒΕΘ, ο Πρόεδρος του οποίου, κ. Ιωάννης Μασούτης, είχε καταθέσει προ διετίας σχετική πρόταση, σε όλες τις συναντήσεις του με τον Πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς”.