Πολύ μας αρέσει να βλέπουμε διαφορετικές εκδόσεις για το λιλιπούτειο ηλεκτρικό τετράτροχο πόλης Ami της Citroen. Μας κέρδισε με το που μπήκε στη ζωή μας πριν από περίπου δύο χρόνια και θα συνεχίσει να μας κεντρίζει το ενδιαφέρον με τις νέες εκδόσεις που ετοιμάζει η Citroen. Ιδανικά θα θέλαμε μια γκάμα διαφορετικών μοντέλων που θα χτιζόταν γύρω από το όνομα Ami – ιδέες βάζουμε – όπως ένα μοντέλο με καμπίνα για τέσσερις, μια έκδοση cargo ή pick up κι ένα υπερυψωμένο off roader.
Σε κάθε περίπτωση, επί του παρόντος θα βολευτούμε με την καινούργια έκδοση My Ami Buggy που δεν έχει πόρτες και οροφή. Παραπέμπει ολίγον σε εκείνο το Smart Crossblade του 2002 μόνο που εδώ υπάρχουν κολόνες και πλαίσιο οροφής και αντί για μπάρες στις πόρτες υπάρχει ένα οβάλ κάγκελο.
Και επειδή το My Ami Buggy είναι μια πιο trendy έκδοση του απλού Ami με casual στοιχεία που τονίζουν τον αθλητικό του χαρακτήρα, η χρήση του θα μπορούσε να είναι πιο εκδρομική. Εντάξει με αυτονομία 75 χλμ. που μπορείς να εκδράμεις; Στα πέριξ της πόλης βουνά και λαγκάδια ή σε μια κοντινή παραλία για λίγη περιπέτεια με στυλ, βρε παιδί μου.
Σε σύγκριση με την απλή έκδοση, εδώ έχουμε έξτρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών μήπως και το λασπώσεις και ενισχυμένους προφυλακτήρες με ποδιές για βόλτα σε πατημένο γαρμπιλοχάλικο. Υπάρχουν και διάφορες κίτρινες λεπτομέρειες τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά που συνδυάζονται άψογα με το χακί χρώμα του πλαστικού αμαξώματος. Δίχως φιοριτούρες και οι ζάντες με τα ιδιαίτερα λεπτά ελαστικά στο πέλμα.
Και τι γίνεται αν πιάσει βροχή; Η εταιρεία έχει σχεδιάσει ειδικά για την έκδοση buggy πλαστικά καλύμματα με φερμουάρ για την οροφή και τις πόρτες. Όταν δεν υπάρχει ανάγκη, τα καλύμματα διπλώνουν και στερεώνονται με κλιπ στις κολόνες των θυρών. Μπορούν επίσης να αφαιρεθούν και να αποθηκευτούν στο σπίτι. Η υφασμάτινη οροφή σε μαύρο χρώμα είναι αδιάβροχη και διαθέτει φερμουάρ, οπότε είναι πρακτική και εύκολη στο χειρισμό. Το κάλυμμα της οροφής ακόμα και όταν είναι τυλιγμένο, στηρίζεται σταθερά στο πίσω μέρος του οχήματος.
Μπορεί το μέγεθος του αυτοκινήτου να είναι μικροσκοπικό – σε σχέση με τους γίγαντες που κυκλοφορούν εκεί έξω – όμως η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη, τουλάχιστον για δύο. Ο πίνακας οργάνων έχει μερικώς ανασχεδιαστεί σε αυτή την ειδική έκδοση. Ενδιαφέρουσα προσθήκη και αυτή με την φορητό νεσεσέρ στο κέντρο του τιμονιού. Βεβαίως δεν θα μπορούσε να λείπει και το αποσπώμενο ηχείο bluetooth που έχει ειδική θέση σε μια θήκη του ταμπλό πίσω από το τιμόνι. Είναι αδιάβροχο και προσφέρει μουσική για 15 ώρες με μία φόρτιση.
Το My Ami Buggy θα κυκλοφορήσει σε 1.000 αντίτυπα. Όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά σε δέκα χώρες. Δήλωσε από σήμερα ενδιαφέρον ούτως ώστε όταν θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών της 20η Ιουνίου 2023 και ώρα 10.00 π.μ. να είσαι από τους πρώτους. Για παραλλαβή θα πρέπει να περιμένεις μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριου – θεού θέλοντος και Citroen επιτρέποντος.
Προς το παρόν η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί. Ωστόσο θα πρέπει να είσαστε γρήγοροι. Η εταιρεία έχει χρονομετρήσει την ταχύτερη ηλεκτρονική παραγγελία για Ami που έλαβε χώρα το 2022 και αφορούσε χρόνο 2 λεπτών και 53 δευτερολέπτων.