Σε μια πρωτόγνωρη συμφωνία κατέληξαν ο Elon Musk με τον Jim Farley και είναι μια κίνηση που δίνει μεγάλο αβαντάζ και στις δύο εταιρείες.
H Tesla θα δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford να τα φορτίζουν στο δίκτυο ταχυφορτιστών της σε Αμερική και Καναδά. Αυτή η συμφωνία προέκυψε μεταξύ των Elon Musk και Jim Farley, οι οποίοι αμφότεροι είναι ξεχωριστές προσωπικότητες μεταξύ των διευθύνοντων συμβούλων παγκοσμίως.
Η συμφωνία είναι κάπως περίεργη σε αυτό το αρχικό στάδιο ακόμη. Η Tesla διαθέτει ένα δίκτυο 12.000 ταχυφορτιστών και η Ford έχει ήδη αναπτύξει 10.000 τέτοιους σε Αμερική και Καναδά. Παρόλα αυτά δεν γίνεται λόγος για χρήση αυτών των 10.000 της Ford από τα αυτοκίνητα της Tesla. Κάτι που θα είχε λογική, στο πλαίσιο της αποφόρτισης των Supercharging σταθμών της εταιρείας του Elon Musk.
Μονόπλευρο όφελος;
Αντιθέτως αναφέρεται πως τα ηλεκτρικά Ford θα προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των φορτιστών της Tesla. Αυτό θα γίνει από το 2025, όταν πλέον τα Ford θα ξεκινήσουν να έχουν θύρες NACS, που είναι το πρότυπο φόρτισης για την Βόρειο Αμερική, όπως το έχει θέσει η Tesla.
Εξάλλου εκεί βλέπουν και οι περισσότεροι το κέρδος του Musk από αυτήν την συμφωνία. Από την δυνατότητα που του δίνεται δηλαδή να αναπτύξει ακόμη περισσότερο το πρωτόκολλο που έχει θέσει ο ίδιος και η εταιρεία του και να το εξαπλώσει ώστε να προσαρμοστούν σε αυτό και οι υπόλοιπες εταιρείες. Πράγμα που μέχρι τώρα συναντά αντιδράσεις από την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
Και οι groupies;
Το άλλο μεγάλο ζήτημα που αφορά την συγκεκριμένη συμφωνία είναι οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών της Tesla που είναι αυτό που θα έλεγε κανείς συνασπισμένοι σε τέτοιου είδους ζητήματα. Οι σταθμοί της εταιρείας είναι κατά διαστήματα και ανά περιοχή, ιδιαιτέρως δημοφιλείς και αυτό αυξάνει την αναμονή σημαντικά.
Αν προστεθούν και τα αυτοκίνητα της Ford το οποιοδήποτε αντίστοιχο πρόβλημα θα ενταθεί περισσότερο και αυτό είναι κάτι που κανείς φίλος της Tesla δεν θέλει. Και ως γνωστόν έχει πολλούς φανατικούς φίλους η εταιρεία.