Η Mercedes-Benz ετοιμάζει ολομέτωπη επίθεση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας μια σειρά από μοντέλα που θα κάνουν τη διαφορά.
Σε μία μεγάλη συνάντηση που έγινε στις ΗΠΑ με τίτλο “Beyond” και στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 350 αντιπρόσωποι της εταιρίας από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, η εταιρία ανακοίνωσε τα νέα της σχέδια για τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση και την αντιμετώπιση της Tesla.
Κεντρικό πρόσωπο αυτής της νέας καμπάνιας που ξεκινά από την Αμερική και θα εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο είναι ένας Έλληνας. Ο Δημήτρης Ψυλλάκης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz USA και ένα από τα κεντρικά πρόσωπα στην διαμόρφωση της εικόνας και της στρατηγικής της εταιρίας στα επόμενα χρόνια.
Όπως δήλωσε ο ίδιος στην Automotive News, “Βρισκόμαστε στη μέση ενός μετασχηματισμού. Δείξαμε πως τα προϊόντα και η τεχνολογία υποστηρίζουν την στρατηγική”.
Στην μεγάλη αυτή συνάντηση, ο Δημήτρης Ψυλλάκης είπε στους αντιπροσώπους της εταιρίας ότι θα ακολουθήσουν νέα προϊόντα σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες, έτσι ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις της εταιρίας. Στις ΗΠΑ μάλιστα υπολογίζει ότι θα ανέβουν από 5% έως 10% για το 2023, σε σχέση με τα 286.764 αυτοκίνητα.
Το ένα από αυτά που έχει και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ευρώπη, όπως και για την Αμερική, είναι η αμιγώς ηλεκτρική CLA. Το μοντέλο που θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για τη Γερμανική εταιρεία στην παγκόσμια αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως μέσα στο επόμενο έτος.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα υπάρχουσες πληροφορίες, το μοντέλο θα παρουσιάζει αυτονομία έως και 644 χιλιομέτρων, ενώ θα είναι λίγο μεγαλύτερο από το υπάρχον (φωτογραφίες) που είναι διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εντυπωσιακό πάντως είναι και το γεγονός πως δεν μιλάμε για ένα ακόμα μοντέλο της ηλεκτρικής γκάμας της Mercedes, αφού αναμένεται να διατηρήσει την ονομασία του.
Επίσης μέσα στο 2024, ίσως λίγο αργότερα σε σχέση με την ηλεκτρική CLA, θα πρέπει να περιμένουμε και την αμιγώς ηλεκτρική GLC- το μοντέλο που θα διαδεχτεί την EQC, κάτι που μάλλον σημαίνει πως ο κωδικός «EQ» εγκαταλείπεται από τη Mercedes-Benz. Για το συγκεκριμένο, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μεγαλύτερη αισθητική διαφορά σε σχέση με την υπάρχουσα πρόταση της εταιρείας.
Η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού EQC, θα είναι κοντά στα 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Πέραν όμως των επιβατικών σεντάν και crossover, η Mercedes-Benz έχει στα πλάνα της και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των επαγγελματικών της μοντέλων. Από τις ίδιες πηγές πληροφοριών, προκύπτει πως θα ακολουθήσει μέσα στο 2024 και ένα πολυτελές μεσαίο βαν που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, καθώς και μια σειρά από αυτοκινούμενα οχήματα.