Σύσταση προς τους πολίτες, για λόγους δικής τους προστασίας και διευκόλυνσης, να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης της Εταιρείας Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης (ΕΔΑ ΘΕΣΣ), απηύθυνε σήμερα η εταιρεία, καλώντας τους να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους τις παρακάτω εναλλακτικές επιλογές:
*Την ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr, για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κά).
*Ειδικά οι ευπαθείς ομάδες, εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική διεύθυνση req@edathess.gr, για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κά
*Το www.edathess.gr, για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών.
*Τηλεφωνικά, το 11150 ή το 2310 584444, για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κά).
Για περιπτώσεις ‘Αμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302, το οποίο λειτουργεί σε αδιάλειπτη, εικοσιτετράωρη βάση.
Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ έχει λάβει μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του νέου κορονoϊού και την προστασία των εργαζομένων και των πολιτών. Συγκεκριμένα:
*Συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης («Catenaccio») και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης.
*Αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, με εφαρμογή πολιτικών εξ αποστάσεως εργασίας.
*Τέθηκαν περιορισμοί ταξιδίων προς το εξωτερικό και αποφεύγονται οι μετακινήσεις στο εσωτερικό.
*Τηρούνται αυστηρά τα μέτρα προστασίας και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.
*Αποφεύγεται η συμμετοχή ή η οργάνωση συναντήσεων.