Ζητήσανε από τους μαθητές να γράψουν για τη δημιουργικότητα.
Μέσα σε ένα σύστημα που τη θεωρεί ύποπτη.
Σε ένα σχολείο που την τιμωρεί.
Σε μια εξέταση που την απαγορεύει.
Τους βάλαμε να γράψουν για το πώς ανθίζει η φαντασία,
σε μια αίθουσα με κάμερες, επιτηρητές,
και την αγωνία να μη ξεφύγεις από το “σωστό”.
Να μιλήσουν για αυθεντικότητα,
με λέξεις που δεν είναι δικές τους.
Να γράψουν για ελευθερία,
χωρίς να τολμήσουν να ξεφύγουν από την πεπατημένη.
Να αναπτύξουν την προσωπική τους άποψη,
αρκεί να ταιριάζει με την «ενδεικτική απάντηση».
Το μόνο δημιουργικό σ’ αυτή την ιστορία,
είναι ο κυνισμός του συστήματος.
Που ζητά από τα παιδιά να δοξάσουν ό,τι φρόντισε να τους κόψει.
Που μιλά για έμπνευση, την ώρα που εξετάζει υπακοή.
Δημιουργικότητα; Ναι, αλλά σε εισαγωγικά. Και με κόφτη.
Γιατί αν γράψεις κάτι πραγματικά δικό σου,
το πιο πιθανό είναι να σε πουν “εκτός θέματος”.
The post Γράψε για τη δημιουργικότητα. Αλλά θα βγεις εκτός… θέματος appeared first on Newpost.gr.