Ο Κυρανάκης άνοιξε επίσημα «βεντέτα» με τους… κίτρινους!

By
2 Min Read

Η διαμάχη ανάμεσα στον αρχισυνδικαλιστή των ταξί, Θύμιο Λυμπερόπουλο, και τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κώστα Κυρανάκη, έχει πλέον εξελιχθεί σε κανονική πολιτική βεντέτα. Ένα σκηνικό που παραπέμπει σε άλλες εποχές — με πολλά νεύρα, λίγη ψυχραιμία και καθόλου διάθεση για συνεννόηση.

Η Αθήνα βουλιάζει στην κίνηση, η αστική μετακίνηση είναι μια μικρή καθημερινή περιπέτεια, αλλά την ίδια ώρα το βασικό μέτωπο του υπουργείου είναι… το ποιος θα κινείται στις λεωφορειολωρίδες. Σοβαρό θέμα — αλλά σίγουρα όχι λόγος για να φτάσει μια κυβέρνηση σε ανοιχτή σύγκρουση με έναν κλάδο χιλιάδων επαγγελματιών. Και το έκανε όχι μόνο για την υπόθεση στις λεωφορειολωρίδες, αλλά αρνούμενος να συναντήσει τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, απαξιώνοντας πλήρως τον θεσμικό τους ρόλο. Η άρνηση διαλόγου με έναν φορέα που εκπροσωπεί χιλιάδες επαγγελματίες οδηγούς δεν βοηθά την κυβέρνηση. Αντίθετα, δίνει την εικόνα αλαζονείας και πυροδοτεί μετωπική σύγκρουση εκεί που θα μπορούσε να υπάρξει συνεννόηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν κερδίζει ούτε το κράτος, ούτε οι πολίτες — κι αυτό τελικά είναι που μετράει.

Σαν να μην έφτανε η ένταση για τις λεωφορειολωρίδες, ο αναπληρωτής υπουργός έριξε κι άλλο λάδι στη φωτιά με την περιβόητη πρόταση για το “αλκο-pass” — ένα σχήμα όπου ταξί θα μεταφέρουν αποκλειστικά μεθυσμένους το βράδυ του Σαββάτου. Ο κλάδος αντέδρασε οργισμένα, ο ΣΑΤΑ μίλησε για «γελοιοποίηση» των οδηγών και τα social media πήραν φωτιά.

Όταν η πολιτική μετατρέπεται σε προσωπική αντιπαράθεση με τους συνδικαλιστές, όλοι χάνουν. Η εικόνα του υπουργείου πλήττεται, ο κλάδος συσπειρώνεται, και οι πολίτες απλώς ταλαιπωρούνται. Αν ο στόχος ήταν η σοβαρή ρύθμιση και ο εκσυγχρονισμός, κάπου χάθηκε στον δρόμο.

Και για να το πούμε κι αλλιώς:

Αν οι λεωφορειολωρίδες γίνουν αιτία κυβερνητικής φθοράς, μάλλον δεν φταίει μόνο το ταξί.

The post Ο Κυρανάκης άνοιξε επίσημα «βεντέτα» με τους… κίτρινους! appeared first on Newpost.gr.

Share This Article