Η Ferrari Testa Rossa J είναι μία ειδική κατασκευή που δίνει τη δυνατότητα στους λάτρεις της Ferrari όλων των ηλικιών να βιώσουν τη συγκίνηση της οδήγησης ενός θρυλικού αυτοκινήτου.
Η νέα περιορισμένη έκδοση για τους συλλέκτες είναι ένα αντίγραφο σε κλίμακα 75% ενός διάσημου κλασικού αυτοκινήτου, που τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το αυτοκίνητο είναι μία πιστή αναπαραγωγή της 250 Testa Rossa του 1957, ενός από τα πιο εμβληματικά και επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία της Ferrari και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Θα κατασκευαστεί περιορισμένη σειρά μόλις 299 οχημάτων.
Η Ferrari ηγήθηκε όλων των σταδίων του έργου, σε συνεργασία με τη The Little Car Company, μία εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή junior αυτοκινήτων. Το Styling Center της Ferrari στο Μαρανέλο επέβλεψε τις αναλογίες και τα χρώματα, ενώ το σασί και τα άλλα εξαρτήματα δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας πρωτότυπα σχέδια που κατείχε το τμήμα Classicche της Ferrari.
Ενώ η Ferrari Testa Rossa J έχει σχεδιαστεί για να οδηγείται από άτομα άνω των 14 ετών, δεν είναι εγκεκριμένη για χρήση στον δρόμο.
Η 250 Testa Rossa είναι βασικός πρωταγωνιστής στις πίστες τις δεκαετίες του 1950 και του 1960. Είναι μία από τις σπουδαίες Ferrari όλων των εποχών και διακρίνεται για τη μακρά λίστα των διακρίσεών της. Το αυτοκίνητο κέρδισε 18 νίκες στην ιστορία της και τρεις τίτλους πρωταθλήματος το 1958, το 1960 και το 1961. Είναι, επίσης, η μόνη Ferrari που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans τέσσερις φορές -το 1958, το 1960, το 1961 και το 1962.
Η Ferrari Testa Rossa J αναπαράγει σχολαστικά τις γραμμές της 250 Testa Rossa στην αρχική έκδοση barchetta σχεδιασμένη από Scaglietti με το παρατσούκλι «ποντόνι φτερό». Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εξαιρετική: Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από χειροποίητο αλουμίνιο, την ίδια διαδικασία που χρησιμοποιήθηκε στα ιστορικά μοντέλα. Το χρώμα είναι το ίδιο με αυτό που εφαρμόζεται στην τρέχουσα γκάμα αυτοκινήτων δρόμου της Ferrari, όπως και τα διακριτικά στο μπροστινό μέρος.
Οι τρεις μπαταρίες που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα είναι τοποθετημένες στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και παρέχουν αυτονομία περίπου 90 χλμ, ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Το αυτοκίνητο φορτίζεται από την υποδοχή που υπάρχει στο σημείο όπου βρισκόταν προηγουμένως η τάπα καυσίμου.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από 93.000 ευρώ και δεν περιλαμβάνονται οι φόροι και άλλες επιβαρύνσεις.