Το τελευταίο εξάμηνο, το 80% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανέφεραν ότι η δημόσια χρέωση στην Ευρώπη έχει γίνει ευκολότερη. Η συμβουλευτική εταιρεία Roland Berger, που έγινε το προηγούμενο διάστημα, δείχνει ότι το 23% των κατόχων ηλεκτρικών μελετών αυτοκινήτων χρησιμοποίησε τους δημόσιους για να καλύψει τις ανάγκες του. Μάλιστα η συχνότητα που τους χρησιμοποιεί, αγγίζει μέχρι το 20% των ετησίων αναγκών του.
Επίσης, το 30% των δημοσίων φορτιστών για να καλύψει το 20% έως 40% των αναγκών του και το 47% της δημόσιας χρέωσης για πάνω από το 40% των αναγκών του.
Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ιαπωνία είναι ότι το 33% των οδηγών EV δημόσιοι φορτιστές με συχνότητα μέχρι το 20%, το 28% για να καλύψει το 20% έως 40% των ετήσιων αναγκών του, ενώ το 39% τη δημόσια δημόσια χρέωση για περισσότερο από το 40% των αναγκών του.
Αναλύοντας τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των Ευρωπαίων και των Ιαπώνων οδηγών, είναι ότι οι Ευρωπαίοι προτιμούν τη φόρτιση στο σπίτι, ιδιαίτερα από αυτούς που μένουν σε μονοκατοικίες. Οι Ιάπωνες από την άλλη δεν έχουν δυναμικά στη φιλοσοφία της ηλεκτροκίνησης, κυρίως λόγω των λίγων ηλεκτρικών μοντέλων που έχουν βγει στην παραγωγή από τους Ιάπωνες κατασκευαστές, αλλά και επειδή η Ιαπωνία δεν έχει υψηλό επίπεδο δημόσιας υποδομής για την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η μελέτη επισημαίνει ότι υπάρχει επιβράδυνση της ηλεκτροκίνησης το 2023 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Κίνα αυξάνει το προβάδισμα της στην κορυφή του παγκόσμιου δείκτη χρεώσεων, ενώ οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ολλανδία δείχνουν στασιμότητα στην ηλεκτροκίνηση.