8 C
Athens
19 March - 2025

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι LIVE-Τα μυστικά της επιτυχίας-Πόσο αυξάνει τις πωλήσεις

Must read

Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται συνεχώς, με το live shopping να αποτελεί μία από τις σημαντικότερες νέες τάσεις. Σύμφωνα με έρευνες, η παγκόσμια αγορά του live shopping αναμένεται να φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια εντός του 2025, ενισχύοντας την δυναμική των online πωλήσεων μέσα από μια πιο διαδραστική εμπειρία. Η μεγάλη διαφορά του live shopping σε σχέση με το παραδοσιακό eCommerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) είναι η ζωντανή αλληλεπίδραση. Οι καταναλωτές δεν στηρίζονται αποκλειστικά σε φωτογραφίες και κριτικές, αλλά συμμετέχουν σε πραγματικό χρόνο, βλέπουν το προϊόν σε δράση, κάνουν ερωτήσεις και λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους προς το brand.

Το live shopping, όπως επισημαίνει η Εύη Τοπάλη, Product Manager της Generation Y, η οποία εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα την πλατφόρμα Buywith, δεν ανταγωνίζεται το eCommerce αλλά το συμπληρώνει, βελτιώνοντας κρίσιμους δείκτες απόδοσης. Οι επιχειρήσεις που το ενσωματώνουν στη στρατηγική τους βλέπουν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις και τηn δέσμευση των καταναλωτών.

H δυναμική του live shopping και τα μυστικά της επιτυχίας

Έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές που αγοράζουν μέσω live shopping δημιουργούν κατά 70% υψηλότερη μέση αξία παραγγελίας (AOV – Average Order Value), ενώ τα ποσοστά μετατροπής (Conversion Rates) είναι έως και 10 φορές υψηλότερα σε σύγκριση με το παραδοσιακό eCommerce. Παράλληλα, η απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης (ROAS – Return on Advertisement Spend) μπορεί να είναι έως και 15 φορές μεγαλύτερη, καθιστώντας το live shopping ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία αύξησης των online πωλήσεων.

Η επιτυχία μιας τέτοιας στρατηγικής εξαρτάται από την ποιότητα των live events και την προετοιμασία τους. Οι επιχειρήσεις που δημιουργούν δυναμικό και αυθεντικό περιεχόμενο καταφέρνουν να ενισχύσουν τη σύνδεση με το κοινό τους και να μετατρέψουν την αλληλεπίδραση σε πραγματικό κέρδος. Το κλειδί, όπως αναφέρει η κ. Τοπάλη, είναι να κατανοήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών και να δημιουργήσουμε μια ολιστική εμπειρία που συνδυάζει τη διάδραση σε πραγματικό χρόνο που παρέχει το live, με τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ήδη το παραδοσιακό eCommerce.

Το live shopping, όπως επισημαίνεται, δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το παραδοσιακό eCommerce, αλλά να το ενισχύσει, δημιουργώντας μία νέα ροή διαδικτυακών πωλήσεων και εσόδων. Το μέλλον του eCommerce είναι πολυκαναλικό.

Με την ανάπτυξη τεχνολογιών όπως η Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και η AR, το μέλλον των online αγορών διαμορφώνεται ακόμη πιο προσωποποιημένο και διαδραστικό. Οι επιχειρήσεις που θα συνδυάσουν την ευελιξία του παραδοσιακού ηλεκτρονικού εμπορίου με τη διαδραστικότητα του live shopping θα είναι εκείνες που θα ξεχωρίσουν.

- Advertisement -spot_img

More articles

Latest article