30 C
Athens
22 June - 2026

Χρηματιστήριο Αθηνών: Πάνω από τις 2.500 μονάδες ο Γενικός Δείκτης – Νέα υψηλά 17 ετών

Διαβάστε Επίσης

Ανοδικά κινήθηκε η αγορά στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου Αθηνών, με τον Γενικό Δείκτη να διασπά τα επίπεδα των 2.500 μονάδων και να κλείνει σε νέα υψηλά 17 ετών.

Ο Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 2.501,13 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 1,02%. Πρόκειται για το υψηλότερο κλείσιμο από τη συνεδρίαση της 18ης Νοεμβρίου 2009, όταν είχε διαμορφωθεί στις 2.528,95 μονάδες.

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 217,66 εκατ. ευρώ, ενώ διακινήθηκαν 30.089.881 μετοχές. Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης κατέγραψε άνοδο 1,09%, ενώ ο δείκτης μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχώρησε κατά 0,61%.

Από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης, τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν η Elvalhalcor με +7,72%, η Viohalco με +4,30% και η Aktor με +3,83%. Αντίθετα, τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν ο ΟΛΠ με -2,37%, ο ΟΤΕ με -1,71% και η Allwyn με -1,23%.

Οι μετοχές της Elvalhalcor διαπραγματεύονται χωρίς το μέρισμα ύψους 0,11017 ευρώ ανά μετοχή.

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ήπια άνοδος στις 2.475 μονάδες

Τον μεγαλύτερο όγκο συναλλαγών παρουσίασαν η Eurobank και η Alpha Bank, με 4.993.186 και 4.526.311 μετοχές αντίστοιχα. Τη μεγαλύτερη αξία συναλλαγών σημείωσαν η Εθνική Τράπεζα με 27,11 εκατ. ευρώ και η Eurobank με 21,49 εκατ. ευρώ.

Συνολικά, ανοδικά κινήθηκαν 68 μετοχές, 42 έκλεισαν με απώλειες και 14 παρέμειναν αμετάβλητες. Τη μεγαλύτερη άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές της CNL Capital με +14,29% και της Τρία Άλφα (κ) με +7,76%, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσαν η Ιντρακόμ με -4,81% και η Ξυλεμπορία (π) με -3,33%.

Τελευταία Νέα