Η μετατροπή της Volkswagen σε εταιρεία τεχνολογίας θα συνοδεύεται από ένα κανάλι TikTok που ονομάζεται «newauto» – το όνομα της στρατηγικής του Ομίλου. Αυτή είναι η πρώτη εμφάνιση του Ομίλου Volkswagen στη μοντέρνα πλατφόρμα βίντεο. Δημιουργικά και διασκεδαστικά βίντεο στο κανάλι εξηγούν την ιστορική μεταμόρφωση προς τον κόσμο της κινητικότητας του μέλλοντος, την οποία η μάρκα προωθεί με τη ΝΕΑ AUTO στρατηγική της.
Το Infotainment για θέματα όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, η κυκλική οικονομία, η μπαταρία και η φόρτιση, το λογισμικό αυτοκινήτου ή η αυτόνομη οδήγηση δείχνουν την πορεία της νεαρής ομάδας στόχου της Volkswagen προς το μέλλον – προς μια κινητικότητα που θα είναι χωρίς εκπομπές ρύπων, αυτόνομη και πιο ατομική από ποτέ.
Ο Όμιλος επεκτείνει συνεχώς την παρουσία του σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες και αυξάνει την άμεση αλληλεπίδραση με τις ομάδες του. Στρατηγικός στόχος είναι η προσέγγιση των σημαντικότερων ομάδων στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Κίνας. Για το σκοπό αυτό, η αλληλεπίδραση στο Twitter, το LinkedIn, το Reddit και το TikTok στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες έχει καθιερωθεί και επεκταθεί τους τελευταίους 12 μήνες, καθώς και στο Weibo για την κινεζική αγορά.
Η κοινότητα του TikTok είναι γνώστης της τεχνολογίας και ενδιαφέρεται για τη βιωσιμότητα. Περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έρχονται στο TikTok κάθε μήνα για να ψυχαγωγηθούν, να μάθουν, να γελάσουν ή να ανακαλύψουν κάτι νέο. Η κορυφαία πλατφόρμα για σύντομα βίντεο για κινητά δίνει στις μαρκες την ευκαιρία να προσεγγίσουν ομάδες που δύσκολα μπορούν να προσεγγίσουν σε άλλες πλατφόρμες. Αντί για τα κλασικά βίντεο, η εστίαση είναι στο χιούμορ, την αυθεντικότητα και τη δημιουργικότητα, προκειμένου να προσεγγίσουν το Gen Z και ιδιαίτερα τους millennials, αλλά και την ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα 25+.
Οι λάτρεις των αυτοκινήτων στο TikTok είναι γνώστες της τεχνολογίας: το 77% (σε παγκόσμιο επίπεδο) δήλωσε σε μια μελέτη με χρήστες λάτρεις των αυτοκινήτων (GlobalWebIndex, 3ο τρίμηνο 2020), ότι ενδιαφέρονται για την τεχνολογία (Γερμανία: 61,3%). Το 51,9% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ενδιαφέρεται για περιβαλλοντικά ζητήματα (Γερμανία: 42,9%).
Το παραδοσιακό περιεχόμενο που σχετίζεται με την εργασία επαναπροσδιορίζεται στο TikTok και παρουσιάζεται με μια διασκεδαστική και χιουμοριστική πινελιά. Και αυτό έτυχε θετικής υποδοχής: το 40% των χρηστών του TikTok θα ήθελε να δει βίντεο γυρισμένα στα “παρασκηνιακά” μιας εταιρείας (TikTok Marketing Science French Trends Study 2021 που διεξήχθη από το ifopBase).