Ένα από τα στοιχεία που έκαναν αμέσως το νέο Civic να ξεχωρίσει ήταν ο καινούριος υβριδικός κινητήρας του. Μετά από αρκετά χρόνια εξέλιξης και ενδελεχούς ανάλυσης οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν να πετύχουν το απόλυτο παραδίδοντας στο νέο Civic ένα αποδοτικό, αποτελεσματικό και τεχνολογικά προηγμένο υβριδικό σύστημα.
Το σύνολο της Honda αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων ο οποίος χάρη στον άμεσο ψεκασμό αποδίδει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Με τον θερμικό κινητήρα συνεργάζεται ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος ανεβάζει την συνολική ισχύ στους 181 ίππους και τα 315 Nm ροπής.
Όπως είναι φυσιολογικό, οι επιδόσεις του νέου Civic είναι εξαιρετικές τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα. Για να φτάσει το σύστημα να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του συνοδεύεται από μια μπαταρία λιθίου η οποία έχει εξελιχθεί από την Honda και είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα.
Η Honda έχει δημιουργήσει τρεις επιλογές οδήγησης και ο χρήστης απολαμβάνει το EV Drive, το Hybrid Mode το και Engine Drive εναλλάσσοντας τις καταστάσεις μεταξύ ηλεκτροκίνησης και βενζινοκίνησης. Στην μεγιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας συμβάλει το εξελιγμένο αυτόματο σύστημα μετάδοσης eCVT αλλά και οι επιλογές οδήγησης ECO, Normal και Sport.
Δεν χωράει αμφιβολία ότι το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda ανεβάζει κατακόρυφα την εμπειρία οδήγησης ενσωματώνοντας με τον πιο ιδανικό τρόπο την αποτελεσματική ηλεκτροκίνηση. Στο νέο Civic συναντάει λοιπόν κανείς την απόλυτη απόδοση που συνδυάζεται με τον σεβασμό στο περιβάλλον.